Districtdag 2018

Beste toeschouwers, clowns, acrobaten, goochelaars en dierentemmers!

Op 17 maart 2018 komt het grote districtscircus naar Oudenaarde. Laat jullie onderdompelen in de wondere, verbazingwekkende, uitdagende, grappige en misschien ook creepy wereld van het gekste circus uit de Vlaamse Ardennen. Van kapoenen tot de jins, deze dag hebben we weer heel wat in petto voor jullie.

Het circus begint om 13u30 en de tent gaat weer dicht om 17u30. Zorg dat je zo uitbundig mogelijk verkleed bent en wie weet wordt jouw scoutsgroep wel de zotste groep van ons district.

Om alles toch een beetje duidelijk te houden gaan we elke groep ook een kleur geven, dit kleur zal tevens ook jullie verzamelplaats zijn op het terrein.

Zingem: Wit
Asper: Rood
Zottegem: Oranje
Ronse: Groen
Kluisbergen: Zwart
Ename: Blauw
Oudenaarde: Paars
Brakel: Geel

Even praktisch nu.
Wie mag er komen? - Alle scouts en gidsen van het district Vlaamse Ardennen.

Wat gaat dat kosten? - 1€ pp

Waar gaat alles door? - Onze activiteiten gaan door in het Liedtspark te Oudenaarde. Vlot te bereiken met bus en trein, eventueel carpoolen.

Waar en waar spreken we af? – op de parking van de woeker.

Stevige linker,

Districtsploeg Vlaamse Ardennen